دکتر اصغر فرهادی متخصص کلیه و مجاری ادراری در مشهد

*دکتر اصغر فرهادی متخصص کلیه و مجاری ادراری در مشهد با بیش از سی سال سابقه در اورولوژی و بیش از چهل و پنج سال سابقه در پزشکی و  فارغ التحصیل از دانشگاه شهید بهشتی هستند . تخصص ایشان در زمینه جراحی و درمان سنگ کلیه ، پروستات ، ناتوانی جنسی ، عقیمی مردان ، سرطان های سیستم ادراری و… می باشد. ایشان سهام دار بیمارستان عرفان در تهران می باشند . دکتر فرهادی از سال 1392 به تحقیق تخصصی بر روی درمان بیماران سنگ کلیه ، سنگ حالب و سنگ مثانه به روش سنگ شکنی برون اندامی ESWL نمودند که نتیجه این تحقیق ، درمان موفق بیماران سنگ کلیه تا اندازه ۹۴ میلیمتر بدون بیهوشی ، بدون جراحی ، بدون بستری و بدون گذاشتن لوله دابلجی می باشد .

 

بهترین دکتر متخصص سنگ کلیه در مشهد

دکتر کلیه مشهد

معمولا افراد پیش از مراجعه به پزشکان در مورد بهترین دکتر متخصص جراحی سنگ کلیه مشهد برای درمان سنگ کلیه تحقیق می کنند. نتیجه این تحقیق صرفه جویی در وقت و هزینه ی درمان و جلوگیری از تشخیص های غلط و اسیب های جانی است.

اکثر بیماران به دنبال بهترین متخصص سنگ کلیه در مشهد یا ایران می گردند تا بهترین درمان سنگ کلیه را داشته باشند ، در این میان عده ای که از روش سنگ شکنی برون اندامی ( ESWL ) برای درمان سنگ کلیه بی اطلاع هستند به دنبال بهترین جراح سنگ کلیه برای انجام عمل جراحی باز سنگ کلیه یا بهترین جراح برای عمل لاپاراسکوپی سنگ کلیه یا عمل tul یا عمل pcnl یا عمل RIRS در مشهد و سایر شهرهای ایران میگردند تا بهترین متخصص کلیه و مجاری ادراری در مشهد یا سایر شهر های خراسان و ایران را پیدا کنند بدون اینکه از ویژگی های بهترین متخصص اورولوژی اطلاعی داشته باشند .

بهترین دکتر متخصص سنگ کلیه مشهد

ما در این مقاله ضمن معرفی ویژگی های بهترین متخصص های اورولوژی ، یکی از با تجربه ترین و بهترین متخصصان سنگ کلیه مشهد و ایران را به شما معرفی خواهیم کرد . ما همچنین امکان نوبت دهی اینترنتی و ویزیت انلاین بهترین متخصص اورولوژی مشهد را هم برای شما فراهم کرده ایم تا بتوانید در ارامش خانه و از هر شهری از ایران عزیز از مرحله تشخیص تا ویزیت انلاین بهترین متخصص اورولوژی را تجربه کنید.

 

دکتر اصغر فرهادی متخصص کلیه مشهد

دکتر فرهادی از اولین متخصصان کلیه در ایران است که از روش جراحی TUL و PCNL برای درمان بیماران سنگ کلیه و سنگ حالب در تهران استفاده کرد. متخصصان کلیه تا قبل از گسترش این روش ها از روش عمل جراحی باز برای درمان سنگ کلیه استفاده می کردند. دکتر فرهادی با تحقیقات 10 سال اخیر خود توانست، سنگ های بزرگ را هم تا 94 میلیمتر بدون جراحی و بدون بیهوشی و بدون بستری و بدون گذاشتن لوله در مجرا و به صورت تضمینی به روش سنگ شکنی برون اندامی ESWL درمان کند.

 

ویژگی های یک دکتر متخصص سنگ کلیه چیست؟

در انتخاب یک دکتر متخصص سنگ کلیه باید به موارد زیر توجه کنیم:

1- میزان تجربه دکتر متخصص اورولوژی

2- روش هایی که پزشک اورولوژی به انها دسترسی و تسلط دارد

3- اولویت قراردادن سلامت بیمار از طریق انتخاب روش های کم تهاجم مثل سنگ شکن برون اندامی (ESWL) به جای روش های پر هزینه و پر خطر مثل جراحی باز سنگ کلیه

4- مدت زمانی که فوق تخصص سنگ کلیه به صورت متمرکز روی درمان سنگ کلیه تمرکز کرده است

 

دکتر اصغر فرهادی متخصص درمان سنگ کلیه در مشهد

دکتر اصغر فرهادی متخصص کلیه و مجاری ادراری با بیش از چهل سال سابقه در پزشکی هستند. ایشان بیش از سی سال سابقه در تخصص اورولوژی و بیش از 10 سال سابقه کار تحقیقاتی و عملیاتی در درمان موفق بیش از 5000 بیمار سنگ کلیه دارند. ایشان با دسترسی به انواع روش های درمان سنگ کلیه و داشتن کلینیک تخصصی سنگ شکنی برون اندامی (که بهترین روش درمان سنگ کلیه می باشد) اقدام به درمان بیماران سنگ کلیه نمودند و بهترین و قوی ترین کلینیک درمان سنگ کلیه در ایران را ایجاد کرده اند.

دکتر فرهادی با شکستن سنگ های کلیه تا 94 میلیمتر بدون جراحی ، بدون بیهوشی ، بدون بستری ، بدون بی حسی نخاعی و بدون گذاشتن لوله دابلجی در مجرای بیمار رکوردی جهانی در عرصه درمان بیماران سنگ کلیه به جا گذاشته اند و این مهم با بیش از 10 سال کار تحقیقاتی و اجرایی به دست امده است.

امکان درمان سنگ کلیه بیماران دارای مشکلات قلبی و عروقی ، تنفسی و بیماران دارای کهولت سن که امکان بیهوشی را ندارند فراهم است. ایشان همچنین امکان درمان سنگ کلیه بانوان باردار و بیماران سنگین وزن (تا 130 کیلوگرم) را به روش سنگ شکنی برون اندامی فراهم کرده اند.

 

نوبت دهی اینترنتی دکتر اصغر فرهادی متخصص سنگ کلیه

در حال حاضر امکان ویزیت انلاین دکتر اصغر فرهادی متخصص اورولوژی در مشهد وجود ندارد و بیماران محترم میتوانند از طریق تلفن زیر نسبت به دریافت نوبت حضوری اقدام نمایند و امکان استفاده از خدمات دکتر اورولوژی آنلاین تا اطلاع ثانوی وجود ندارد.

05136037698

دکتر اصغر فرهادی متخصص اورولوژی

دکتر اصغر فرهادی متخصص کلیه در قم
دکتر اصغر فرهادی متخصص کلیه در مشهد

ایشان در شهر مشهد اقدام به ویزیت بیماران سنگ کلیه می نمایند . در صورت نیاز به سنگ شکنی برون اندامی ، نسبت به درمان بیماران سنگ کلیه ، سنگ حالب و سنگ مثانه اقدام می کنند. بیماران محترم جهت مشاهده نمونه درمان بیماران در سنگ شکن مشهد توسط دکتر اصغر فرهادی به پیج اینستاگرام سنگ شکن مشهد مراجعه نمایند . برای مطالعه بیشتر میتوانید روی عناوین مقالات زیر کلیک کنید :

 1- سنگ شکنی برون اندامی کلیه

2- سنگ شکنی برون اندامی حالب

3- سنگ شکنی برون اندامی مثانه 

4- تعرفه سنگ شکنی

نوبت گیری سنگ شکنی دکتر اصغر فرهادی

جهت دریافت نوبت ویزیت دکتر اصغر فرهادی متخصص کلیه و مجاری ادراری( متخصص اورولوژی ) در مشهد با شماره زیر تماس بگیرید:

05136037698

آدرس کلینیک دکتر اصغر فرهادی متخصص کلیه مشهد در بالای صفحه سایت قرار دارد.

ما در ادامه توجه شما را به نمونه ای از سنگ شکن کلیه در سنگ شکن مشهد جلب می نماییم. در این کلیپ بیمار بدون جراحی ، بدون بیهوشی ، بدون بستری و بدون لوله دابلجی سنگ شکنی می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *