دکتر اصغر فرهادی متخصص کلیه و مجاری ادراری در مشهد

بهترین دکتر متخصص سنگ شکنی کلیه مشهد

به دنبال بهترین دکتر سنگ شکن در مشهد هستید؟ دکتر سنگ شکن کلینیک تخصصی سنگ شکن مشهد ، دکتر اصغر فرهادی متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری با بیش از ۱۰ سال سابقه کار تخصصی در زمینه سنگ شکنی کلیه و بیش از ۴۰ سال سابقه در پزشکی هستند. دکتر اصغر فرهادی به عنوان دکتر متخصص سنگ شکنی کلیه مشهد نه تنها تشخیص سنگ کلیه و سنگ حالب و سنگ مثانه را در این مرکز انجام می‌دهند بلکه درمان بیماران سنگ کلیه با دستگاه سنگ شکنی برون اندامی در سنگ شکن مشهد نیز توسط خود ایشان انجام می‌شود.  همچنین  پیگیری درمان بیماران سنگ کلیه ،  پس از سنگ شکنی برون اندامی eswl به مدت یک سال و در ۷ جلسه پیگیری رایگان برای بیماران سنگ شکنی انجام می‌ پذیرد. به این ترتیب مرکز سنگ شکن مشهد تنها کلینیک سنگ شکنی در مشهد می باشد که ضمن تشخیص سنگ‌های کلیوی ، درمان و پیگیری درمان بیماران را هم به مدت ۱ سال از زمان سنگ شکنی انجام می‌دهد. لازم به ذکر است دکتر سنگ شکن مشهد ، سنگ‌های حالب ، مثانه و کلیه را بدون جراحی بدون بیهوشی و بدون بستری و به صورت سرپایی در سنگ شکن مشهد به صورت تضمینی درمان می‌کند.  دکتر سنگ شکن مشهد پس از ویزیت دقیق بیماران سنگ کلیه با استفاده از تجربیات ۱۰ ساله تخصصی خود در زمینه سنگ شکنی برون اندامی نسبت به طراحی برنامه درمانی بیماران سنگ کلیه اقدام می‌کند.  همچنین پس از بررسی مدارک بیمار  و طراحی برنامه درمانی اختصاصی بیمار سنگ کلیه ، هزینه سنگ شکنی به بیمار اعلام می‌گردد.

 

بهترین دکتر سنگ شکن کلیه مشهد در بهترین کلینیک سنگ شکنی مشهد

کلینیک سنگ شکن مشهد ضمن داشتن بهترین دکتر سنگ شکن کلیه در مشهد ،  بهترین فضای استاندارد سنگ شکنی را هم برای بیماران ایرانی و بین الملل فراهم کرده است این مرکز با داشتن بیش از 150 متر فضا ویژه سنگ شکنی و در کنار داشتن دستگاه پیشرفته سنگ شکنی آلمانی بهترین متخصص سنگ شکنی را در کنار بهترین فضا و بهترین دستگاه سنگ شکنی برای بیماران ایرانی و بین الملل فراهم کرده است.

 

سوابق دکتر سنگ شکن کلیه سنگ شکن مشهد

دکتر اصغر فرهادی متخصص کلیه و مجاری ادراری در مشهد

دکتر اصغر فرهادی متخصص سنگ شکن کلیه در سنگ شکن مشهد با سابقه سنگ شکن موفق بیش از 5000 بیمار سنگ کلیه ، سنگ حالب و سنگ مثانه و بیش از 40 سال در زمینه پزشکی و 30 سال سابقه در تخصص جراحی کلیه و بیش از 10 سال سابقه کار تخصصی و تحقیقاتی در زمینه سنگ شکن و درمان سنگ های ادراری شامل سنگ های حالب تحتانی ، سنگ های لگنچه و سنگ های کالیس تحتانی کلیه ، موفق به درمان سنگ کلیه تا ابعاد 96 میلیمتر برای بیماران تا وزن 130 کیلوگرم بدون بیهوشی و بدون جراحی و بدون بستری و بدون گذاشتن لوله دابلجی در مجرای بیماران شده اند.

 

نوبت گیری دکتر سنگ شکن مشهد

بیماران محترم میتوانند جهت ویزیت در مورد سنگ کلیه ، سنگ حالب و سنگ مثانه خود با شماره زیر تماس بگیرند و یا به صورت حضوری همه روزه ساعت 8.30 صبح با مدارک خود به ادرس زیر مراجعه کنند و نسبت به دریافت نوبت ویزیت خود اقدام نمایند .

ادرس سنگ شکن مشهد : بلوار فردوسی ، بعد از چهارراه فرامرز عباسی ، کلینیک ساوالان ، بخش سنگ شکن دکتر اصغر فرهادی

 

هزینه ویزیت دکتر سنگ شکنی کلیه در مشهد چقدر است؟

قیمت خدمات ویزیت دکتر متخصص سنگ شکنی کلیه در سنگ شکن مشهد (شامل نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) برای بیماران ایرانی 135 هزار تومان است. مبلغ ویزیت برای بیماران بین الملل نیز 540 هزار تومان می باشد.

 

امکان دریافت نوبت آنلاین از دکتر سنگ شکنی کلیه در کلینیک سنگ شکن مشهد وجود دارد؟

در حال حاضر امکان نوبت گیری فقط به صورت تلفنی و حضوری وجود دارد و بیماران محترم جهت رزرو نوبت لازم است از طریق تلفن زیر ما تماس بگیرند یا به صورت حضوری ساعت 8.30 صبح به کلینیک ما مراجعه نمایند

 

امکان مشاوره آنلاین برای دکتر سنگ شکن کلیه در کلینیک شما وجود دارد؟

برای بیمارانی که از شهرهای دیگر قصد مشاوره در زمینه درمان سنگ کلیه دارند امکان مشاوره تلفنی و انلاین پس از واریز مبلغ مشاوره وجود دارد که برای دریافت شماره کارت و رزرو نوبت مشاوره انلاین با شماره زیر تماس بگیرید.

05136037698

 

آیا با گرفتن نوبت از دکترهای سنگ شکنی کلیه در مشهد می‌توانیم از خدمات بیمه استفاده کنیم؟

با توجه به سیستمی شدن نسخه نویسی و عدم نیاز به دفترچه درمانی ، بیماران محترم می توانند از خدمات بیمه خود برای سونوگرافی ، سیتی اسکن ، آزمایشگاه و داروهای مورد نیاز استفاده کنند.