سنگ شکنی حالب ESWL

 

 

سنگ شکن حالب ESWL بدون جراحی و بدون TUL ، یک روش درمان سنگ حالب در کلینیک سنگ شکن مشهد است. سنگ حالب در واقع همان سنگ کلیه ای است که در لوله حالب گیر کرده است. پزشکان اغلب برای این سنگ ها دستور جراحی می دهند ولی امکان شکستن این سنگ ها بدون جراحی در تعداد بسیار کمی از مراکز سنگ شکنی کشور وجود دارد. به همین جهت اکثر بیماران سنگ حالب جراحی می شوند و علاوه بر هزینه های سنگین جراحی متحمل بستری ، درد و خطرات بیهوشی و عوارض عمل جراحی می شوند. در مرکز سنگ شکن مشهد شما می توانید بدون جراحی و بدون بیهوشی و بدون بستری ، سنگ حالب خود را بدون محدودیت در اندازه سنگ تا 45 میلیمتر و با تضمین نتیجه درمان کنید. در زیر نمونه هایی از سنگ شکنی برون اندامی سنگ حالب ESWL قرار دارد.

فیلم سنگ شکنی برون اندامی سنگ حالب ESWL

فیلم زیر مربوط به سنگ شکنی سنگ حالب دکتر اصغر فرهادی متخصص اورولوژی در سنگ شکن مشهد با روش سنگ شکن برون اندامی ESWL است .

تماس با ما

در این مقاله سعی کردیم شما را با سنگ شکن حالب ESWL بدون جراحی و بدون TUL در مرکز سنگ شکن مشهد اشنا کنیم. شما میتوانید برای سنگ شکن برون اندامی حالب ، بدون جراحی و بدون بیهوشی توسط دکتر اصغر فرهادی متخصص کلیه و مجاری ادراری در مشهد با ما تماس بگیرید.

05136037698

آدرس ما : مشهد ، میدان استقلال ، مرکز درمانی ساوالان ، طبقه همکف ، بخش سنگ شکن دکتر اصغر فرهادی ( سنگ شکن مشهد )

 

برای مشاهده صفحه تماس با ما کلیک کنید .

کسب اطلاعات بیشتر از طریق  پیج اینستاگرام  سنگ شکن مشهد .

برای اطلاعات تکمیلی در مورد سنگ شکن کلیه کلیک کنید.

همچنین برای اطلاع از هزینه سنگ شکن کلیه 1402 کلیک کنید.

در صورتی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد سنگ شکن کلیه در مشهد هستید کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *